loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 63 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تاکید کرد، تبانی در فوتسال ایران دیگر رخ نخواهد داد..

عکس رضا افتخاری

رضا افتخاری در نشستی خبری سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر فوتسال از ۱۴ شهریور آغاز خواهد شد. تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا مسائلی که در دوره‌های گذشته رایج بود، رخ ندهد. با خروج تیم‌ها از زمین یا پرتاب اشیا به داخل زمین برخورد خواهیم کرد و اگر سرمربی و سرپرست تیمی بیش از ۲ بار سبب قطع مسابقات شود کارت او باطل شده و اجازه ورود به مسابقات را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: زمانی که مشکل درگیری در اردوی تیم ملی پیش آمد ما آن را در نطفه خفه کردیم تا فوتسال کشور به آرامش برسد.

سرپرست کمیته فوتسال درباره مشکلات مالی این کمیته نیز گفت: ما به دنبال آن هستیم که با گرفتن اسپانسر درآمدزایی کنیم. ضمن آنکه در نشستی با تقدس‌نژاد نامه‌ای با امضای کفاشیان برای برگزاری جلسه مشترک به او دادم و تقدس‌نژاد نیز قول‌های مساعدی برای پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال داده است که در همین هفته یا هفته آینده نشستی خواهیم داشت.

افتخاری درباره استقلال کمیته فوتسال گفت: ما منتظریم مسئولان وزارت ورزش در جایگاه خود مستقر شوند تا ۲ پیشنهاد را ارائه کنیم. یکی از آنها ارتقای کمیته فوتسال به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال است که این موضوع تقریباً قطعی شده و قرار است در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به رای گذاشته شود که اطمینان دارم در آنجا رای خواهد آورد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر من این است که کمیته فوتسال تبدیل به فدراسیون شود. ما این توان و جایگاه را داریم که فدراسیون شویم. این موضوع را باید با وزارت ورزش در میان بگذاریم و ببینیم آنها چه تصمیمی خواهند گرفت. به هر حال فوتسال ایران جهانی شده و برای رسیدن به افتخار در جهان باید اقدامات زیادی انجام دهیم.

سرپرست کمیته فوتسال درباره وضعیت تیم تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان تهران و همینطور کمیته فوتسال با خروج این تیم از تهران موافق نیستند، چرا که این تیم سهمیه تهران با نزدیک به ۱۵ میلیون جمعیت است و ما تیم قرچک را هم از استان و نه از شهر تهران می‌دانیم.

افتخاری خاطرنشان کرد: روز اولی که مسئولان این تیم به ما مراجعه کردند تصور می‌کردیم آنها از بخش خصوصی هستند اما مشخص شد که پشتوانه این باشگاه هم پول دولت است. در این میان پیشنهادی از سوی تیم پرسپولیس بهزیستی ارائه شده که تا روزهای آینده مشخص خواهد شد چه اتفاقی خواهد افتاد. حتی زمانی که باشگاهی از مشهد درخواست کرده بود تا امتیاز تاسیسات را خریداری کند ما برای ماندن این تیم در تهران با این تصمیم مخالفت کردیم.

وی درباره شرکت همزمان تیم گیتی‌پسند و گیتی‌پسند نوین در لیگ برتر فوتسال و احتمال شائبه‌برانگیز بودن حضور همزمان این ۲ تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: مسئولان تیم پرسپولیس مشهد به دنبال خرید امتیاز گیتی‌پسند نوین هستند که امیدوارم مشکل آنها برطرف شود.

سرپرست کمیته فوتسال درباره اینکه مسئول تیم مشهدی اعلام کرده با مسئولان گیتی‌پسند به توافق نرسیده و دیگر قصد حضور در لیگ فوتسال را ندارند نیز گفت: در این زمینه باید بار دیگر با آنها صحبت کنم تا بیینم مشکل کجاست.

افتخاری درباره اینکه در صورت حضور ۲ تیم هم‌خانواده در لیگ فوتسال احتمال بروز بحث تبانی وجود دارد، گفت: در یک لیگ حرفه‌ای این بحث‌ها وجود ندارد ضمن آنکه تبانی در فوتسال ما تمام شده است و اگر از آن خبردار شویم به شدت برخورد خواهیم کرد. ضمن آنکه معتقدم دیگر تیمی جرأت تبانی در فوتسال را ندارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان گیتی‌پسند از ترس عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ با رفتن تیم خود از اصفهان به مشهد مخالفت کرده‌اند، گفت: موضوع نفت یک ماجرای دیگر بود و من می‌دانم چه دست‌هایی پشت آن ماجرا قرار داشت. ضمن آنکه نفت ۲ تیم وابسته به یک باشگاه نبودند. همچنین تیم شهرداری تبریز نیز به مجموعه شیرین عسل واگذار شده است که این می‌تواند در زمینه ورود بخش خصوصی یک اتفاق خوب باشد.

سرپرست کمیته فوتسال مبلغ موردنظر باشگاه گیتی‌پسند برای واگذاری تیم گیتی‌پسند نوین به پرسپولیس مشهد را نیز ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

افتخاری درباره پیشنهادی خارجی به خسوس نیز گفت: پیشنهادهایی مختلفی به او شده است. به هر حال ما به خسوس مرخصی دادیم و به ضررمان تمام شد، چرا که او با ژاپنی‌ها و دیگر تیم‌های رقیب ما دیدار کرده و پیشنهادهایی به او شده است که سبب شد برای ما رقیب به وجود بیاید اما من خسوس را می‌شناسم او علاقه دارد تا در ایران کار کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره لغو اردوی اسپانیا نیز گفت:‌ به هر حال شرایطی که اسپانیایی‌ها ایجاد کردند سبب لغو آن اردو شد که بعد از آن خسوس به ما ایمیل زد و پیشنهاد برگزاری اردو در پرتغال یا رفتن از ۱۰ روز جلوتر به برزیل را داد که من به این نتیجه رسیدم حضور ۱۰ روز جلوتر در برزیل بیشتر به سود ما خواهد بود. در این مورد ژوراندینو که در برزیل است برای پیگیری‌های بازی‌های دوستانه به ما کمک خواهد کرد و شاید از ترابیان نیز کمک بگیریم.

سرپرست کمیته فوتبال درباره بازی با تایلند نیز تصریح کرد: آنها پیشنهاد جدیدی دادند که بازی ایران با تایلند در آن کشور برگزار شود که ما نیز گفته‌ایم اگر آنها هزینه اقامت تیم ایران را پرداخت کنند ایران با برگزاری این بازی در تایلند موافقت خواهد کرد و این دیدار روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر در تایلند برگزار خواهد شد.

افتخاری درباره دلیل آنکه با خسوس قرارداد بلندمدت بسته نمی‌شود، اظهار داشت: ما دوست داشتیم قرارداد بلندمدت با این مربی امضاء کنیم. به خاطر دارید که کمیته ملی المپیک نتوانست رقم قرارداد این مربی را پرداخت کند و ما از محل سازمان لیگ فوتسال این کار را انجام دادیم به همین دلیل است که ما باید شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم اما به هر حال تلاش می‌کنیم تا در قرارداد جدید رقم بالاتری را برای او در نظر بگیریم.

وی درباره اینکه در صورت نتیجه نگرفتن تیم فوتسال در رقابت‌های گرند پریکس بازهم همکاری با خسوس ادامه پیدا خواهد کرد گفت: بله، البته من معتقدم تیم ما نتیجه خواهد گرفت، چرا که بازی‌های ایران مقابل هلند، روسیه و تایلند را دیدم و قدرت تیم ایران را در اندازه بالایی دیدم. فوتسال ایران یکدست شده و مانند گذشته به بازیکن وابسته نیست.

سرپرست کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که شمسایی و حیدریان بازنشسته شدند و این نشان می‌دهد که همواره تیم ما نباید به بازیکن وابسته باشد. از خسوس قدردانی می‌کنم که چند بازیکن جوان را به تیم ملی فوتسال اضافه کرد.

افتخاری درباره وضعیت مصطفی نظری نیز گفت: زمانی که آن اتفاق غیرمترقبه رخ داد من دخالتی در موضوع نکردم اما تصمیمی گرفتیم تا دیگر چنین رفتارهای ناخوشایندی در اردو تکرار نشود. از بازیکنان تیم ملی انتظار داریم که شخصیتی در اندازه نام تیم ملی ایران داشته باشند.

وی درباره حضور ۳ داور ایرانی و باشگاه دبیری در مسابقات کویت و تصمیم کمیته فوتسال برای برخورد با آنها اظهار داشت: زمانی که در مسابقات کره بودیم ناگهان متوجه شدم داوران ما در دور نهایی حضور ندارند. وقتی علت آن را سوال کردم به ما گفتند که قضاوت آنها خوب نبوده و کنار گذاشته شدند اما بعداً متوجه شدم که آنها به کویت رفته‌اند و واسطه مسابقات این کار را انجام داده است. به دلیل آنکه این کار را بدون مجوز انجام داده بودند با آنها برخورد کردیم. ضمن آنکه افشین دبیری نیز به کمیته فوتسال آمد و به دلیل حضور بدون مجوز تیمش در این مسابقات عذرخواهی کرد.

سرپرست کمیته فوتسال درباره اینکه نبی دبیر کل فدراسیون اعزام تیم دبیری به این مسابقات را تایید کرده است، پاسخ داد: نبی با درخواست آنها موافقت کرده بود اما برای اعزام تیم آنها مجوز شورای برون‌مرزی را نیز نیاز داشتند که این مجوز را کسب نکرده‌اند. اقدام نبی براساس مقررات بوده است اما ما برای آنکه واسطه‌هایی که در این قضیه دست داشتند برای‌شان درس عبرت شود با این افراد برخورد کردیم.

افتخاری در مورد اینکه کمیته داوران بدون هماهنگی کمیته فوتسال نام ۳ داور دیگر را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده و بعد از آنکه کویتی‌ها با ۳ داور اعلام شده مخالفت کردند و داوران دیگری را از ایران دعوت کرده‌اند در مورد این برخورد به وجود آمده خاطرنشان کرد: به هر حال این اتفاقات باید با هماهنگی کمیته فوتسال باشد. من از نامه کمیته داوران به کویتی‌ها نیز اطلاع نداشتم. ما این برخورد را انجام دادیم تا مشخص شود تا باید همه کارها با هماهنگی مسئولان فدراسیون انجام شود.

وی در پایان گفت: شاید این داوران فکر کردند همه چیز مطابق سال‌های گذشته است که بتوانند این کار را انجام دهند اما ما تصمیمی گرفتیم تا مشخص شود که کمیته فوتسال از این به بعد اینگونه موارد را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,588
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,777
  • بازدید ماه : 21,037
  • بازدید سال : 74,187
  • بازدید کلی : 3,092,657
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.