loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 68 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مهدی تاج شاهد است که من به خاطر بیماری همسرم و نامه پزشک راهی سپاهان شدم.

سیاوش بختیاری زاده کاپیتان سابق تیم های شاهین و فولاد اهواز که سابقه رهبری استقلال اهواز را هم دارد، روز گذشته انتقادات شدیدی را متوجه عبدالله ویسی کرد که متن آن در سایت گل منتشر شد. سرمربی استقلال صنعتی خوزستان در آستانه دربی اهواز به دفاع از خود پرداخت و پاسخ بختیاری زاده را داد؛ هر چند که گفت: این آدم‌ها ارزش جواب دادن را ندارند. صحبت های عبدالله ویسی را بخوانید.

باخت را فراموش کرده ایم

باخت چهار بر دو مقابل نفت تهران را فراموش کرده و از الان آماده بازی روز جمعه مقابل فولاد خوزستان هستیم. من مسئولیت باخت مقابل نفت را شخصاً قبول کردم اما دلیل نباید از من انتقادات مغرضانه شود. شما ببینید تیم نیوکاسل دیشب چهار گل خورد یا در ایتالیا، لاتزیو در چهار دقیقه سه گل دریافت کرد اما آب از آب تکان نخورد. به هر حال فوتبال همین است.

ارزش جواب دادن ندارند

از زمان حضورم در استقلال صنعتی با انتقادات و اتهامات مغرضانه روبرو شدم. این آقایان مغرض هستند و مردم خوزستان به خوبی آن‌ها را می شناسند و هیچ وجهه ای بین مردم ندارند. همه می دانند که این‌ها می خواهند قبل از دربی اهواز تمرکزم را به هم بزنند اما با توجه به حرف هایی که دیروز زده شد، مجبورم که به مردم توضیحاتی بدهم، هر چند که حرف هایشان برایم ارزشی برایم ندارد.

به خاطر همسرم به سپاهان رفتم

متأسفانه دیروز عنوان شد که من پولکی هستم و به خاطر ۱۰۰ هزار تومان پول بیشتر سپاهان اصفهان، پیراهن فولاد را به زمین کوبیده و به اصفهان رفته ام. آقای مهدی تاج شاهد است که من به خاطر بیماری همسرم و نامه پزشک که گفته بود باید از خوزستان خارج شود، راهی سپاهان شدم. قراردادم با سپاهان ۸۰۰ هزار تومان بود، در حالی که همان سال از طهماسبی مدیرعامل وقت استقلال اهواز، پیشنهاد یک میلیون تومانی داشتم ولی به دلیل همان بیماری همسرم مجبور به ترک خوزستان بودم.

صبای قم ۱۵۰ میلیون بیشتر می داد

اینکه عنوان شود به خاطر پول بیشتر استقلال صنعتی به این تیم آمدم، دروغ محض است. می توانید از آقای کشوری فرد بپرسید که باشگاه صبای قم ۱۵۰ میلیون تومان بیشتر از استقلال صنعتی به من می داد و با احتساب ۱۲۰ میلیون طلب قبلی ام از آن باشگاه، می توانستم در مجموع ۲۷۰ میلیون بیشتر از قرارداد فعلی ام از صبای قم بگیرم و به آن تیم بروم. من دوست داشتم به شهرم برگردم و به فوتبال استانم خدمت کنم.

خودشان تا ۴۰ سالگی بازی کردند

این آقا که ادعا می‌کند برخی بازیکنان استقلال صنعتی پیر هستند، یادش رفته که خودش تا سن ۴۰ سالگی بازی می کرد؟! یادش رفته برای سن بالایش و اینکه حاضر نبود فوتبال را رها کند، چه لقب زشتی در خوزستان به وی داده بودند؟! چطور خودش تا ۴۰ سالگی بازی می کرد و حاضر نبود فوتبال را رها کند اما به بازیکن ۳۰ ساله لقب پیرمرد می دهد؟! این آقایان دنبال نابودی استقلال خوزستان هستند و همه مردم می دانند که دنبال چه هستند.

کارنامه مربیگری سیاوش مشخص است

این آقا نمی تواند اسم خودش را کارشناس بگذارد، چون در زمینه مربیگری هیچ کارنامه ای ندارد. در هر تیمی که بوده نتیجه نگرفته است و به همین دلیل می گویم که نمی تواند درباره من و تیمم نظر کارشناسی بدهد. این آقا دشمن استقلال و عبدالله ویسی است و خدا را شکر که در خوزستان هیچ کس او را قبول ندارد و به حرف هایش اهمیت نمی دهد. من با تمام وجود از انتقادات فنی و نظرات کارشناسان استفاده می کنم اما به غرض ورزی‌ها و صحبت های حاشیه ای و غیر حرفه ای اهمیت نمی دهم.

از فولاد امتیاز می گیریم

دربی‌ها هیچ وقت قابل پیش بینی نیست. با اینکه فولاد در صدر جدول است و تیم ما در رده دهم قرار دارد، اما نتیجه این بازی ارتباطی با جدول ندارد. با تمام توان خودمان برابر فولاد خوزستان بازی خواهیم کرد و مطمئن هستم که امتیازات لازم را از مسابقه روز جمعه می گیریم و هواداران خوزستانی راضی به منازل خودشان خواهند رفت. ضمن اینکه تمام هواداران استقلال خوزستان مطمئن باشند که چه من باشم و چه نباشم، تیم استقلال در لیگ برتر خواهد ماند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 2,762
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,951
  • بازدید ماه : 20,211
  • بازدید سال : 73,361
  • بازدید کلی : 3,091,831
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.