loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 48 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ گفت که باز هم می‌توانند در بوندس لیگا بازی‌های خوبی انجام دهند و حریفانشان را شگفت‌زده کنند..

عکس دانیال داوری

شکست ۲ بر یک اینتراخت برانشویگ مقابل دورتموند دروازه بان جوان این تیم را ناامید نکرده است. دانیال داوری پس از شکست برابر نایب قهرمان اروپا به آینده تیمش امیدوار است و در گفت گو با سایت بوندس لیگا از آینده تیمش، بازی با دورتموند و بازی آینده با اینتراخت فرانکفورت صحبت کرده است.

* گویا شما و هم تیمی های تان در بوندس لیگا در پی یک ماجراجویی بزرگ هستید؟

نمی دانم درست باشد که از واژه ماجراجویی استفاده کنیم یا نه، اما واقعیت این است که من شخصا از اولین بازی ام در بوندس لیگا و رقابت در شهر دورتموند لذت بردم. شما می توانید از بازی مقابل دورتموند لذت ببرید حتی اگر هیچ امتیازی در پایان نصیب تان نشود.

تیم ما بسیار بی تجربه است. ما فعلا دو بازی در بوندس لیگا انجام داده ایم و با احترامی که برای تیم های بزرگ لیگ قائلیم اما از حریفانی چون دورتموند نمی ترسیم و رویکردمان بازی شجاعانه است.

* بازی با دورتموند از آن دسته بازی هاست که لذت بخش است؟ حتی اگر امتیازی نگیرید؟

به طور کلی بازی در بوندس لیگا لذت بخش است. البته مسلما که بدون امتیاز به خانه برگردی ناامید کننده است اما زمانی که پا به بوندس لیگا گذاشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید از تمام بازی های مان لذت ببریم و حضور در بوندسلیگا برای تک تک ما خاص است.

* بازی برابر ۸۰ هزار دورتموندی چگونه بود؟

ما می خواستیم در این بازی کار ویژه ای کنیم. می خواستیم موفق باشیم. نگذاشتیم آنها تا مدت زمان زیادی دروازه ما را باز کنند و این می تواند امید بخش باشد. برابر یکی از بهترین تیم های اروپا بازی می کردیم و در طول زمان بهتر خواهیم شد. اکنون می توانیم در بازی بعدی مان که در خانه است با اعتماد به نفس بیشتری به میدان برویم. تماشاگران دورتموند در این بازی ما را تحت فشار قرار دادند و جو فوق العاده ای حاکم بود. به نظرم آنها برای یک فضای بزرگ ساخته شده اند.

* در این بین تماشاگران شما هم بودند که با صدای بلند تیم شما را تشویق می کردند؟

حضور تماشاگران یک حس بسیار خوب است و دیدید ما با هوادارانی که در دورتموند داشتیم چگونه مقابل آنها جنگیدیم. فریادهای آنها پس از گل از شادی و سرخوشی بود و این بسیار بزرگ است که ما مقابل دورتموند توانستیم گل بزنیم و این به این خاطر بود که تماشاگران مان ما را با صدای بلند تشویق می کردند.

* بزرگترین مشکل برانشویگ چیست؟ آیا این فقدان تجربه لیگ برتر است؟

حضور ما در بوندس لیگای ۲ تجربه بسیار کوچک تری بود. برای بسیاری از بازیکنان حضور در بوندس لیگا مثل یک مهاجرت می ماند که وارد یک کشور جدید شدیم. تجربه ما در حال افزایش است و با گذشت زمان به تجربه ما هم اضافه می شود.

عملکرد تیم ما در دو بازی اول کاملا روشن است و مقابل وردربرمن و دورتموند توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. مقابل دورتموند که در حمله بسیار با کیفیت است نشان دادیم می توانیم ایستادگی کنیم اما واقعیت این است که آنها زهرشان را ریختند و ضربه آخر را به ما زدند. در بوندس لیگا نباید پلک بزنی و یک لحظه غفلت مساوی با یک اشتباه جبران ناپذیر است.

* خیلی از دورتموندی‌ها از تیم شما تمجید کردند. می توانیم برانشویگ را تیم شگفتی ساز بدانیم؟

مطمئنا ما کیفیت لازم برای حضور در بوندس لیگا را داریم. نکات مثبت زیادی وجود دارد و مثلا ما می توانیم با سیستم های مختلف بازی کنیم. تیم مان از این جهت خیلی انعطاف پذیر است و این به مربی ما بر می گردد. او طوری ما را تمرین داده که می توانیم با شرایط مختلف سازگار باشیم. در پاسخ شما باید بگویم بله؛ ما می توانیم همچنان رقبای بوندس لیگایی خودمان را شگفت زده کنیم.

* خوب بازی کردید قبول، اما بازی خوب کافی نیست و امتیاز هم لازم است. اگر این روند ادامه پیدا کند شما تحت فشار قرار می گیرید؟

خود آدم است که خودش را تحت فشار قرار می دهد. اینکه برای بردن و در بازی امتیاز گرفتن تحت فشار باشید طبیعی است، اما در این مقطع زمانی به خاطر دو باخت دست و پای مان را گم نمی کنیم. ما باید امتیاز بگیریم و این کاملا طبیعی است اما در حال حاضر پیشرفت تیم و تک تک بازیکنان برای یک حرکت رو به رشد در اولویت قرار دارد. اگر تمام این مسائل خوب پیش برود، باقی مشکلات هم حل شدنی است. من خیلی امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد.

* شرایط ایده آل این پیشرفت و تحول این است که بازی تان با اینتراخت فرانکفورت با امتیاز همراه باشد.

مسلما همین طور است اما قطعا کار آسانی در این بازی نخواهیم داشت. آنها هم هر دو بازی اول خودشان را باختند و مسلما برای آنها این شرایط عادی نیست. از ینتراخت فرانکفورت شناخت داریم چون در بوندس لیگای ۲ با آنها بازی کردیم و تیم قدرتمندی است اما می خواهیم از این امتحان سخت سر بلند بیرون بیاییم به خصوص حالا که مقابل هواداران خودمان بازی می کنیم.

* مربی تان تصمیم گرفته از سیستم چرخشی در دروازه استفاده کند. امیدواری که با توجه به بازی خوبت مقابل دورتموند در این بازی خانگی هم در چارچوب قرار بگیری؟

واقعا نمی دانم. در بازی با دورتموند هم مربی فقط چند روز قبل از بازی تصمیم گرفت چه کسی درون دروازه بایستد. فکر می کنم برای بازی با فرانکفورت هم او فقط یکی دو روز قبل از بازی دروازه بان را انتخاب کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 2,305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24,492
  • بازدید ماه : 53,839
  • بازدید سال : 106,989
  • بازدید کلی : 3,125,459
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.