loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 55 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برنامه‌های تیم ملی باید بر اساس فیفادی‌ها باشد و ملی‌پوشان نهایتا ۷۲ ساعت در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند..

عکس محمد مایلی کهن

محمد مایلی‌کهن در خصوص اظهارات رسول خطیبی سرمربی تیم گسترش فولاد که عنوان کرده بود در پنج هفته گذشته با وجود اینکه مقابل تیم‌های مدعی همچون استقلال، سپاهان و تراکتورسازی ظاهر شده است اما فقط تیم صبای قم به معنای واقعی فوتبال بازی کرده است، اظهار داشت:‌ آقای خطیبی محبت داشت. او یک تیم فوق‌العاده جوان و دونده‌ای را آماده کرده است. باید به وی تبریک گفت. خدا را شکر ما هم تیم‌مان بد نیست، به نظر من تیم ما در این پنج هفته حداقل باید ۱۰ امتیاز می‌داشت که اینگونه نشد. منتها من واقعا از بچه‌ها راضی هستم، روز به روز بهتر می‌شوند،

وی افزود: بازی با گسترش فولاد هم یک بازی فوق‌العاده زیبایی بود که هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه دادند. ما هم فوق‌العاده تیم‌مان خوب بازی کرد، من فکر می‌کنم در این دیدار از چهار بازی قبلی‌مان بهتر بازی کردیم، اما گل اول را همان دقایق اول بازی آن هم بر اثر یک اشتباه دریافت کردیم. طبعا یک مقدار به مشکل برخوردیم، در این شرایط یک مقدار استرس هم بین بازیکنان حاکم می‌شود، آن طرف هم تیم مقابل می‌رود تا از ضدحملات استفاده کند و چنین مشکلاتی به وجود می‌آید، اما در نهایت بازیکنان خیلی تلاش کردند تا توانستیم بازی را مساوی کنیم، می‌توانستیم بازی را ببریم اما متاسفانه اینگونه نشد، اما این هم جزئی از فوتبال است ولی در مجموع از بازیکنانم راضی هستم. هم نفرات باتجربه و هم بازیکنان جوان دارند خوب و با انگیزه کار می‌کنند. در مجموعه باشگاه صبا در واقع همه لطف دارند و تیم بدون حاشیه کارش را انجام می‌دهد. تمرینات‌مان مرتب است، به دنبال این هستیم که در کنار یک بازی خوب حداقل امتیاز خوب هم کسب کنیم.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این سوال که پنج هفته گذشته لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا فوتبالی که از سوی تیم‌ها ارائه می‌شود آن کیفیت لازم را دارد که تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند، بیان داشت: من بیشتر نگاهم معطوف به تیم خودم است، عرض کردم تیم ما در این پنج هفته فوتبال خوبی را ارائه داده است. همه هم بر این واقفند و به هر حال همین که بازی‌های لیگ منظم برگزار می‌شوند، جای شکرش باقی است و اگر وقفه‌ای در آن ایجاد نشود طبعا روند کیفی لیگ هم بهتر خواهد شد.

این مربی فوتبال کشورمان در خصوص نگرانی اهالی فوتبال از احتمال تداخل برنامه‌های مسابقات لیگ برتر با برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، گفت:‌ در این رابطه ما زیاد صحبت کردیم، منتهی کسی به حرف‌ها توجه نمی‌کند وگرنه همان کاری که همه دنیا در این زمینه انجام می‌دهند ما هم باید انجام دهیم و بر اساس روزهایی که فیفا برای تیم‌ها در نظر می‌گیرد تا بازی‌های دوستانه را برگزار کند طبعا ما هم باید در آن زمان مسابقات تیم ‌ملی‌مان را برگزار کنیم و نهایتا در آن مقطع می‌توانیم لیگ را تعطیل کنیم که آن هم نباید بیشتر از دو سه روز باشد، منتهی ما این کارها را نمی‌کنیم. ما به خاطر تیم ملی می‌آییم لیگ را تعطیل می‌کنیم حتی برای مسابقات باشگاه‌های آسیا لیگ را تعطیل می‌کنیم، متاسفانه اینها همیشه در فوتبال ما هست.

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه طبق قوانین فیفا بازیکنان ملی‌پوش ۷۲ ساعت قبل از بازی تیم‌ ملی باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و نفع فوتبال کشورمان در راستای پیشروی به سوی حرفه‌ای‌گری همین امر است، بیان داشت: بله، منتهی ما این کار را نمی‌کنیم، در این ارتباط صحبت کردن هم فایده‌ای ندارد.

مایلی‌کهن در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در کشور پرتغال که در شهریور ماه خواهد بود،‌ گفت:‌ عرض کردم چیزی که الان دنیا نشان داده اینکه در همان مقاطعی که فیفا اعلام می‌کند باید برنامه‌های تیم ملی هم اعمال بشود که اینگونه نیست.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این سوال که آیا امسال در تیم شما بازیکن پدیده وجود دارد که بتواند به تیم ملی کمک کند، گفت: من فکر می‌کنم همه فوتبال ما دارای پدیده‌هایی است، منتهی باید با دید بهتری به این پدیده‌ها نگاه بشود، حالا من بازیکنان تیم صبا را مستثنی نمی‌کنم.

مایلی‌کهن در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه در فرصت باقیمانده تا جام جهانی انجام بازی دوستانه با چه کشورهایی به سود تیم ملی خواهد بود، اظهار داشت: عرض کردم من دیگر وارد اینگونه مسائل نمی‌شوم، چرا که فایده‌ای هم ندارد. هیچ دلیلی هم ندارد در این زمینه صحبتی هم بکنیم من بیشتر سعی‌ام این است که تمرکزم روی تیم خودم (صبای قم) باشد و سعی می‌کنم کمتر به اینگونه قضیه‌ها ورود کنم.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به وضعیت این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر اشاره کرد: واقعیت این است که مجموعه باشگاه صبای قم از جمله مدیریت باشگاه تلاش خود را انجام می دهند در کنار آن ما هم تمرینات آماده‌سازی تیم را انجام می‌دهیم ولی به دلیل وقفه‌هایی که به وجود می‌آید نمی‌توانیم صد درصد کار کنیم و ما سعی‌مان این است که بیشتر کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 5,055
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,244
  • بازدید ماه : 22,504
  • بازدید سال : 75,654
  • بازدید کلی : 3,094,124
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.