loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 45 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست سازمان لیگ می‌گوید پیش از دخالت AFC بهتر است خود سازمان لیگ تیم‌های بدهکار را از لیگ دسته یک خارج کند..

مهدی تاج، در مراسم قرعه کشی لیگ دسته یک کشور با اشاره به تمام تلاش سازمان لیگ برای سر و سامان دادن به وضعیت لیگ یک، گفت: ما تلاش ‌کرده‌ایم که خیلی از محدودیت‌ها را برطرف کنیم، ولی مشکلاتی وجود دارد، مثلا در لیگ برتر خیلی از تیم‌ها در یک ورزشگاه بازی می‌کنند یا مثلا پرواز از کرمان به رشت بسیار سخت است. این‌ها محدودیت‌هایی است که موجب تغییر برنامه می‌شود. اما ما مشکلاتی را هم حل ‌کرده‌ایم مثلا حضور استقلال و پرسپولیس در کرج یا تختی در بازی‌هایی که مهمان هستند. دیگر نمونه آن پایان به موقع لیگ برتر بود که تیم ملی از آن استفاده کرد و به جام جهانی رفت. رفتن به جام جهانی برای ما چهار سال منفعت خواهد داشت.

او در ادامه افزود: ما لیگ یک را از نظارت فدراسیون به نظارت سازمان لیگ آوردیم. توجه کنید که فقط ساختمان‌ها عوض نشده‌اند. ما باید خودمان را با AFC تطبیق دهیم، در گذشته AFC تنها چهار نماینده ما در آسیا را بررسی می‌کرد، الان ۹ تیم را بررسی می‌کند که دو تیم از آنها لیگ یکی خواهند بود. به یک باره به سراغ شما می‌آیند و اگر حکم دهند که در لیگ حاضر نباشید برای ما واقع زشت است. ما خودمان باید همه چیز را مدیریت کنیم.

سرمربی سازمان لیگ با بیان این که باشگاه‌های بدهکار به طور قطع از لیگ یک کنار گذشته خواهند شد، اظهار کرد: این یک مساله ساختارسازی است. اگر باشگاهی ساختار نداشته باشد باید از لیگ حذف شود. این یک بحث قانونی است. هر باشگاه باید مدیرعاملی داشته باشد که از سوی هیات مدیره انتخاب شده است. حتما تشکیل جلسه، مشروح جلسات و مصوبات هیات مدیره باید ضبط و ثبت شود، حتی اگر تنها یک بند در مصوبات باشد. ما باشگاه‌های لیگ برتری را مثل شرکت ثبت ‌کرده‌ایم و شما هم باید این را انجام دهید.

او در ادامه تصریح کرد: در لیگ برتر داوری‌ها اشتباه‌های کمتری دارند، چرا که برنامه «۹۰» وجود دارد که به داوری آن لیگ خدمت می‌کند. با شبکه ورزش هماهنگی‌هایی شده است که در لیگ یک هم چنین مساله‌ای باشد. از این پس تاخیر در آغاز دیدارهای لیگ را نخواهیم پذیرفت. اما با جرات می گویم که با آغاز لیگ یک داوری‌ها رصد می‌شود.

تاج در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به قانون چک در دنیا از باشگاه‌ها خواست از دادن چکی که نمی‌توانند آن را پاس کنند خودداری کنند.

او اظهار کرد: در دنیا چک بر اساس توان سنجی افراد به آنها داده می‌شود. شما باید سفر بروید، هتل کرایه کنید و این مسائل هزینه‌هایی در بر دارد. در سفر با قاطر نمی‌توانید بروید حداقل باید با اتوبوس به سفر بروید. هزینه‌ها را به خاطر داشته باشید. الان بالاترین قرارداد نیروی زمینی ۶۰ میلیون تومان بوده است، اما یک باشگاه می‌آید و ۲۰۰ میلیون تومان به یک بازیکن می‌دهد . ما امسال آمده‌ایم و می‌خواهیم ۳۰ درصد از مطالبات تیم‌ها را به بدهکارانشان بدهیم. چه اشکالی دارد لیگ یک با ۱۰ تیم آغاز شود. بعضی از ظرفیت‌ها را نداریم و الکی با خودمان تعارف داریم. خدا را شکر با رسانه‌ها تیم فروشی تمام شد. اما چون در تیررس AFC هستیم واقعیت این است که آنها تیم‌های لیگ ما را کم کنند. حضرت علی (ع) می‌فرماید" به حساب خودتان قبل از این که دیگران بخواهند برسید".

سرپرست سازمان لیگ افزود: ما برای پخش تلویزیونی هم تلاش‌هایی را ‌کرده‌ایم. اگر مردم لیگ را ببینند عیب‌هایش مشخص می‌شود. الان می‌خواهم بار دیگر درباره بدهکاران صحبت کنم. در لیگ یک از ۳۷ میلیون تا یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون بدهکار داریم. ۱۳ تیم بدهکار هستند . از آنها می‌خواهم که به کمیته‌ انضباطی بروند و مشکل‌شان را حل کنند. نهایتا با همان ۱۳ تیمی که باقی می ماند کار را شروع می‌کنیم. مطمئن باشید که هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد.

او در ادامه با ذکر مثالی نظرش را صریح عنوان کرد و گفت: وقتی قرارداد ۲۰ میلیونی را ۲۰۰ میلیون می‌بندید مشکل ایجاد می‌شود . آقای طالب لو آمده و گفته که دو قراردادش را هم با خودش آورده و گفته که هیچ پولی بابت این قراردادها نگرفته و یا مبلغ کمی دریافت کرده است، اما بر اساس مبلغ قرارداد به او مالیات خورده و الان ممنوع الخروج است. صحبت من این است که اگر نمی خواهید این پول را بدهید، به بازیکن بگویید. اگر هم این کار را بکنید مشکل حل می‌شود وهمه بازیکنان با مبالغ ۲۰ الی ۳۰ میلیونی قرارداد می‌بندد. دیگر شبیه این اتفاق رخ نمی‌دهد که یک تیم در لیگ برتر یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان قرارداد ببندد.

سرپرست سازمان لیگ در پایان تصریح کرد: اگر ورزشگاه ندارید یا نور ورزشگاه‌تان خوب نیست و مشکلاتی از این قبیل دارید، آن را بگویید تا رویش کار شود تا در زمان بازدید مشکلی نداشته باشد. در پایان امیدوارم لیگ خوب و پر بازده خوبی داشته باشیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,136
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22,639
  • بازدید ماه : 51,986
  • بازدید سال : 105,136
  • بازدید کلی : 3,123,606
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.