loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 66 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

استقلال تا ساعاتی دیگر می بایست رو در روی نماینده قلدر تایلندی خود قرار گیرد ، دیداری که به زعم اهالی زبده مستطیل سبز می تواند آبستن اتفاقات خوشایندی برای نماینده فوتبال کشورمان باشد . با شاهرخ بیانی ، عضو کمیته فنی استقلال در آستانه این دیدار حساس گفت و گویی را ترتیب داه ایم ::

عکس شاهرخ بیاتی

*در آستانه بازی حساس امشب شرایط استقلال را چطور می بینید؟
شرایط استقلال در حال حاضر شرایط خوبی است ، تیم ما این روزها بازی بازی بهتر شده و رفته رفته به هارمونی تاکتیکی مطلوب خود رسیده است . ما چون دیر بدنسازی کرده بودیم ، تیم کمی درگیر مشکلات بدنی بچه‌ها بود و این مسئله را می‌شد در عملکرد نفرات در بازی های گذشته دید ، البته آسیب دیدگی تعدادی از بازیکنان ما هم مشکلاتی را برای استقلال ایجاد کرده بود ولی به شکر خدا این روزها مشکلی به آن صورت وجود ندارد و با تمام قوا آماده بازی با حریف تایلندی هستیم .
*تیم بوریرام را به عنوان عضو کمیته فنی چطور ارزیابی می کنید ؟
خب به هر حال تیمی که توانسته خود را به جمع هشت تیم برتر آسیا برساند ، قطا تیم بزرگی است که با بازیکنان خوب اسپانیایی و ژاپنی که در اختیار دارد مجموعه قدرتمندی را تشکیل داده ، در مقابل اما ما هم استقلال هستیم و برای ما فرقی نمی کند که مقابل کدام تیم قرار بگیریم ، هدف ما قهرمانی در آسیاست و بوریرام هم یکی از ایستگاه های ما در راه رسیدن به این افتخار خواهد بود.
امتیاز میزبانی در بازی رفت برگه برنده ماست که بتوانیم در همین دیدار کار بوریرام را تمام کنیم و کار در بازگشت به اما و اگر نکشد ، چرا که بازی در خود تایلند قطعا به مراتب از شکست این تیم در تهران سخت تر خوهاد بود.
*از نظر فنی چه برنامه ای برای حریف تایلندی دارید؟
برنامه ریزی ما بیشتر روی کارهای تاکتیکی خودمان است تیم بوریرام هم تیم خوبی را دارد که نظم دفاعی و نظم تهاجمی خوبی دارد ، این تیم با سیستم ۲ ، ۳ ، ۵ بازی می‌کند و از بازیکنان خارجی قابل توجهی بهره می برد و همین مسئله هم باعث شده که تایلندی‌ها در بازی های خود فوتبال خوبی را ارائه دهند .
*در هفته ای که گذشت ، شاهد ورود سرپرست پرسپولیس به بحث با محمد قاضی بودیم ، فکر نمی کنید این اتفاقات به استقلال ضربه زده باشد؟
من واقعا متاسف می شوم وقتی چنین بحث هایی را در رسانه‌ها می شنوم ، ببینید ما نماینده یک ملت در آسیا هستیم ، اگر افتخاری برای استقلال کسب شود منفعت آن برای نام ایران خواهد بود . سرپرست پرسپولیس ، آقای شیرینی چون که میانه ای با فوتبال ندارد و چم و خم آن را نمی شناسد در چنین شرایط حساسی درباره بازیکن ما حرف می زند ، بهتر بود که پرسپولیسی‌ها برای تیم شان یک سرپرست فوتبالی انتخاب می کردند چون حضور این شخص در باشگاه پرسپولیس در شان این تیم نیست . به هر حال امیدوارم آقایان منبعد شرایط استقلال را درک کنند چرا که اگر احیانا پرسپولیس هم در چنین شرایطی بود ما این تیم را به عنوان استقلالی‌ها حمایت می کردیم چون نام ایران در میان است.
*قرعه کشی جام حذفی را چطور ارزیابی می کنید ؟
اتفاقا ما در این بازی‌ها طبق قرعه کار سختی را پیش رو داریم و فکر می کنم با سپاهان برخورد داشته باشیم ، به هر حال تیمی که بخواهد در تورنمنتی مثل جام حذفی به قهرمانی برسد برایش فرقی نخواهد کرد که به سپاهان بخورد یا پرسپولیس . در نهایت هدف ما قهرمانی در هر سه جام است.
*فشردگی بازی های لیگ استقلال را فرسوده نمی کند ؟
چرا اتفاقا به نظر من این فشردگی برنامه بازی های لیگ واقعا به استقلال ضربه زده ، آقایان باید کمی هم به فکر نماینده ایران در قاره باشند چرا که اگر استقلال در مجموعه خود با مصدومیت بازیکنان مواجه شود ، تیم ملی هم ضربه خواهد خورد . شما در هیچ جای دنیا چنین برنامه ریزی را نمی بینید ، در کشورهای صاحب فوتبال مثل انگلستان ، آلمان و اسپانیا لیگ‌ها در روز های شنبه و یکشنبه که تعطیلات رسمی دارند برگزار می شوند تا هم نظم برنامه ریزی در فوتبال این کشورها را شاهد باشیم و هم تماشاگران بیشتری بتوانند برای تمااشای بازی های تیم خود به ورزشگاه‌ها بیایند.
*به عنوان سوال آخر اینکه این استقلال را در قواره های قهرمانی آسیا می بینید ؟
من از روز اول هم که این تیم بسته شد گفتم که ما می توانیم با این مجموعه به قهرمانی آسیا برسیم و این مهم حالا هم دور از دسترس نیست . هیچ تیمی در ایران تا کنون افتخارات استقلال را نداشته و حالا هم اگر حمایت صورت بگیرد می توان با استقلال در آسیا به سومین قهرمانی رسید و برای نام ایران افتخار آفرینی کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 2,614
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,803
  • بازدید ماه : 20,063
  • بازدید سال : 73,213
  • بازدید کلی : 3,091,683
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.