loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 59 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در بازی دربی تمام تلاش ما امتیاز گرفتن از فولاد است تا نشان دهیم لیاقت داریم و می‌توانیم از فولادی که صدرنشین است امتیاز بگیریم.

عکس عبدالله ویسی

منطقه خوزستان عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: بازیی که فردا با فولاد برگزار می‌کنیم با بازی هفته‌های گذشته‌مان بسیار متفاوت است. چرا که فولاد از نظر روحی و روانی بالاتر از ما است و از نظر موقعیت جدولی نیز نسبت به تیم ما بالاتر می‌باشد. همچنین این تیم تجربه دربی‌ را در گذشته داشته است که از این نظر هم نسبت به تیم ما بالاتر است. اما این دلیل نمی‌شود که ما یک تیم دست و پا بسته و یا شکست خورده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: تمام تلاش ما این است که یک بازی جوانمردانه و زیبا از خود به نمایش بگذاریم. تمام بازی‌هایی که دو تیم همشهری با هم دارند حساسیت آن در بازی معلوم می‌شود و هر تیمی که تمرکز بالاتری داشته باشد برنده بازی خواهد بود.

وی بیان کرد: به نظر من نتیجه بازی‌های هفته‌های گذشته اعلام نمی‌کند که چه تیمی برنده و یا چه تیمی بازنده است. تمام تلاش ما ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه و همراه با امتیاز مقابل فولاد است.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید، به نظر می‌رسد تیم استقلال پس از دریافت گل، کاملا به هم می‌ریزد این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: ممکن است در ۴ – ۵ دقیقه این اتفاق بیفتد که ما در بازی با نفت در ۶ دقیقه ۳ گل دریافت کردیم. تیم لاتزیو هم برابر یوونتوس در ۴ دقیقه ۳ گل خورد. پس این اتفاق‌ها جزو فوتبال است که پیش می‌آید ما روی این موضوع با بازیکنان باتجربه‌مان صحبت کرده‌ایم و امیدوارم در موقعیت‌های حساس که تیم تحت فشار است بتوانیم از این شرایط خارج شویم و تیم‌مان را جمع کنیم.

وی همچنین درباره محرومان و مصدومان تیمش در دربی افزود: در این دیدار فابیو کاروالیو و ادریس ترائوره را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین محرومی هم نداریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حضور کی‌روش در بازی حساس فردا چیست گفت: کی‌روش مربی تیم ملی است و وظیفه‌اش است که تمام بازی‌های لیگ را تحت پوشش قرار دهد و این بازی هم از این موضوع خارج نیست و حساسیت خاص خود را دارد و اگر به تماشای این دیدار بیاید خوشحال می‌شویم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا پس از دیدار با نفت تهران ناراحت بر روی نیمکت نشسته بودید عنوان کرد: به تیم‌مان شوک وارد شد. من به بازیکنانم از قبل گفته بودم اگر گل نخوریم می‌توانیم از این بازی حداقل امتیاز را به دست آوریم. آن موقع به من شوک وارد شد و شاید تسلیم شده بودم و روی نیمکت نشستم که البته این اتفاق برای هر مربی‌ای پیش می‌آید. من واقعا تمرکزم بر هم خورده بود چرا که تمام فکرم این بود که بازی مساوی تمام می‌شود اما در نهایت گل چهارم تیر خلاصی بر من بود.

وی در پاسخ به این سوال که برای مقابله با تیم فولاد چه تدابیری اندیشیده‌اید و آیا فکر می‌کنید بتوانید این تیم را شکست دهید اظهار کرد: تمام مربیان دنیا در تمام لیگ‌های مختلف وقتی بازی دارند حریف را آنالیز و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می‌کنند که ما هم آن را انجام داده‌ایم. بازی‌های فولاد را دیده‌ام. شناخت خوبی نسبت به فولاد دارم و می‌توان بگویم با این تیم زندگی‌ کرده‌ام و ساختار آن را می‌شناسم.

ویسی همچنین در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از تماشاگران دارید بیان کرد: امیدوارم تماشاگران یک بازی ناب خوزستانی را ببینند و انتظارم این است که تیم خودشان را تشویق کنند و بی‌حرمتی به کسی نکنند. بازی یک شب است و تمام می‌شود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه تاکنون نتایج تیم برای شما رضایت‌بخش بوده است گفت: نتایج راضی کننده نبوده ولی ناامید کننده هم نبوده است. به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم اما فاجعه هم رخ نداده است. ما به یک برد نیاز داریم تا به آرمان‌هایمان برسیم که امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم به این موضوع دست پیدا کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 2,305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,933
  • بازدید ماه : 53,280
  • بازدید سال : 106,430
  • بازدید کلی : 3,124,900
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.