loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 69 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)


بازی های امروز با پیروزی تیمهای تازه وارد و کم تجربه آغاز شد و به نوعی برای تیمهای دیگر خط و نشان کشیدند.
در گروه اول تیم مدعی استقلال اهواز که داود مهابادی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و بازیکنان خوبی را هم جذب کرده اند در خانه در مقابل تیم الوند همدان که از بازیکنان بومی سود می برد و پارسال هم در کمال ناباوری جز مدعیان بود با نتیجه 3-2 (رضا طاهری دقیقه19و،43پنالتی استقلال اهواز)   (مرتضی عزیزمحمدی 11،قاسم اکبری 42 و 50) شکست خورد و نشان داد که برای تیم شدن زمان لازم دارد.
سیاه جامگان مشهد تیم تازه وارد از لیگ دو که 90 درصد بازیکنانش به گفته عباسی مدیر عامل این تیم بومی است توانست در مشهد فولاد یزد را که با خوش شانسی در لیگ مانده بود را 1-0(هادی میری خیر55)شکست دهد اگرچه تیم مهدی دینورزاده در این بازی بد بازی نکرد اما خب 3امتیاز سهم تیم مشهدی بود.
نیروی زمینی هم تیم نظامی این گروه مثل همیشه در این چند سال خوب شروع کرد و توانست شهرداری یاسوج را در غیاب جمشید غدیری که به تازگی هم تبرئه شده با نتیجه 2-0  با گلهای پیمان نامور در دقیقه 13 و فریور ترابی در دقیقه 78 شهرداری یاسوج را شکست دهد.
اما بازی جالب این گروه تقابل نساجی با گرایلی و پدیده شاندیز تیم اکبر میثاقیان بود چرا که گرایلی سالها به عنوان بازیکن شاگرد اکبر میثاقیان بوده است.
این بازی تضادهای جالب داشت:نساجی به عنوان یک تیم قدیمی و ریشه ای اما پدیده شاندیز از تاسیسش چندماه هم نمی گذرد.
نساجی در فقر به داشته هایش بسنده کرد و هرچه هم بازیکن داشت از دست داد اما پدیده در ثروت تا توانست بازیکنهای خوب و جا مانده از لیگ برتر را جذب کرد.
اما با تمام این حرفها این نساجی بود که توانست با یک گل پدیده را شکست دهد تا شاگرد استادش را با شکست بدرقه کند و اکبر اوتی هم متوجه شد که از تاریخ مصرف بعضی تاکتیکها گذشته است و کار سختی برای صعود دارد.
در بازی دیگر این گروه گیتی پسند اصفهان که این تیم هم از لیگ دسته دو به بالا آمده توانست در خانه تیم شهرداری بندر عباس را که از مربی جوانی مثل حمیدرضا فرزانه بازیکن سابق صبا سود می برد با نتیجه 1-0 شکست دهد که گل گیتی پسندی ها روی گل به خودی بندری ها به دست امد.
اما در دیدار پایانی این گروه هم تیم مدعی نفت آبادان با ابراهیم قاسمپور میهمان گل گهر سیرجان بود که این بازی در نهایت با نتیجه 1-1 (مختار جمعه زاده60 گل گهر و عباس مرداسی 78 پنالتی) به تساوی رسید.
در این گروه تیم گهر استراحت داشت.
اما در دیگر گروه این رقابتها نتایج جالبی رقم خورد.
بازی ابومسلم ویزد لوله یا همان تربیت یزد به دلیل اختلافات مدیریتی در ابومسلم انجام نشد.
اما در بازی حساس این گروه دو تیم تهرانی پیکان و پارسه در زمین شهدای شهر قدس که باد شدیدی هم در ان منطقه در حال وزیدن بود و به گفته مربیان هر دو تیم از کیفیت بازی کاسته بود به مصاف هم رفتند.
بی شک کسی فکر نمی کرد فرهاد کاظمی با پیکان مدل 92 خودش که بازیکنانی مرغوب و با کیفیت را هم در اختیار داشت به پارسه ببازد.اما علیرضا امامی فر نشان داد که عزمش را برای موفقیت جزم کرده است و می خواهد به موفقیت برسد.
این بازی که دربی تهرانی های لیگ یک بود در نهایت با دو گل محمد طاهری77 و امیرحسین ایپکچی91 به ثمر رسید و فرهاد کاظمی با خاطره ای تلخ اولین بازی خودش را پشت سر گذاشت.
اما در دیگر دیدارها البدر بند کنگ که تا 3روز پیش هم نمی دانست لیگ یکی است یا لیگ دو در این بازی توانست در خانه حریفش مس رفسنجان را با بگوویچ  2-1(حکیم هزباوی پور18 مس و امید ابوالحسنی80،مهدی درویشی91 البدر)شکست دهد و فریدون حردانی مربی این تیم نشان داد که توانایی خوبی دارد البته نباید از دوندگی بیش از حد بازیکنان البدر به سادگی بگذریم.
ایران جوان بوشهر با تیم پرهزینه نفت و گاز گچساران در خانه 2-2(شاهرخ غلامرضا پور35،90 ایرانجوان و پیمان رنجبر 69،81گاز گچساران)مساوی کرد.
راهیان کرمانشاه یکی از کم هزینه ترین تیمهای این گروه در خانه با سایپای شمال 1-1 (آمیتو آچیله 69پنالتی راهیان کرمانشاه و هادی خدادادی 46 سایپای شمال)به تساوی رسید و پاس تیم مدعی این گروه که البته مشکلات مالی زیادی را دارد توانست با تمام مشکلاتش در خانه 1-0 با گل محسن پورحاجی در دقیقه60 نفت مسجد سلیمان را که هدایتش را داریوش یزدی مربی فصل قبل ملی حفاری که این تیم را به دسته دو فرستاده بود شکست داد.
تمام این اتفاقات در روز اول لیگ یک بود و می توان لیگ سالمتری را نسبت به سال قبل شاهد باشیم.
تیمهای لیگ امسال را به نوعی می توان به دو دسته تقسیم کنیم.
تقابل تیمهای پولدار و متمول و تیمهای بی پول وبی بضاعت که در هفته اول خیلی از نتایج نشان دهنده این بود که شاید انتخاب یک مربی اسمی و بزرگ و بستن یک تیم پر هزینه کلید رمز موفقیت نیست و فوتبال باز هم حرف اول را می زند.

برچسب ها لیگ برتر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 1,507
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,696
  • بازدید ماه : 18,956
  • بازدید سال : 72,106
  • بازدید کلی : 3,090,576
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.