loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 57 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

متاسفاه ذوب آهن را با دلابلی بسته اند و من هم حرفی نمی توانم بزنم. من در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات چند بار به باشگاه رفتم و با چشمان خودم نزدیک به ۸ دلال را دیدم..

معلوم نیست در ذوب آهن چه می گذرد و اصلا در بازار نقل و انتقالات چه گذشته. بعد از علی جراح کار، این بار نوبت به محمد برجلو رسیده تا علیه مسئولان این باشگاه موضع بگیرد. مدافع چپ ذوب آهن که نیم فصل دوم سال گذشته به این تیم پیوست ، در تمام بازیها یکی از بازیکنان اصلی بود اما مشخص نشد چرا و به چه دلیل در لیست مازاد این تیم قرار گرفت. خود برجلو هم دلیلش را نمی داند اما در یک افشاگری جنجالی اشاره می‌کند به اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داده.

_ تو که در تمام بازی های ذوب ، بازیکن فیکس بودی چه شد که از این تیم جدا شدی؟

جدا نشدم، مرا در کمال تعجب نخواستند. اینها من را در لیست مازاد گذاشتند. خودم هم نمی دانم چرا. باشگاه می گویند لوکا تو را نخواسته، از لوکا هم می پرسم می گوید من چنین حرفی نزدم. مسئولان ذوب آهن از آوردن یک دلیل قانع کننده طفره می روند و واقعا نمی دانند چه چیزی باید بگویند.

_ یعنی دلیل جدایی ات را هم نمی گویند؟

به نظر شما وقتی لوکا نظر نداده، آنها چه چیزی می تواند بگویند؟ من یک نیم فصل به ذوب آهن رفتم. ۱۵ بازی از ۱۷ بازی لیگ را ۹۰ دقیقه در ترکیب بودم و ۳ بازی فیکس هم در جام حذفی انجام دادم. یعنی بالای ۹۵ درصد بازیها را فیکس بودم اما اینکه در لیست مازاد قرار می گیرم جای سوال دارد و مشخص است که فنی نیست. خودم بعد از چند روز هنوز نتوانسته ام این موضوع را هضم کنم.

_ نمی توانی حدس بزنی دلیلش چیست؟

هر چه فکر کردم نتوانستن به دلیلش برسم. من از نظر دقایق بازی در نیم فصل دوم ، نفر دوم بودم. از شما این سوال را دارم. بازیکنی که این همه بازی فیکس بوده آیا مشکل فنی داشته؟ آیا باید در لیست مازاد قرار بگیرد؟

_ تو را در لیست مازاد گذاشتند و ۲ بازیکن در دفاع چپ جذب کردند. حتما می دانی که همین اویس کردجهان که جای تو جذب شده در هر ۲ بازی پلی اف روبروی شما تعویض شده؟

من درباره بازیکنانی که جذب شده اند حرفی نمی زنم.درست است که کردجهان در هر ۲ بازی پلی اف جلوی ما تعویض شد اما او رفیقم است و هم برای او و هم برای مصطفی اکرامی آرزوی موفقیت می کنم.

_ با مدیریت باشگاه حرف نزدی؟

متاسفاه ذوب آهن را با دلابلی بسته اند و من هم حرفی نمی توانم بزنم. من در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات چند بار به باشگاه رفتم و با چشمان خودم نزدیک به ۸ دلال را دیدم. من که آنها را نمی شناختم، فقط اسمشان را شنیده بودم. به من می گفتند این فلانی است و آن یکی بهمانی. من فقط اسمشان را شنیده بودم اما نمی دانم چطور سر از باشگاه ذوب آهن در آورده بودند. اینها نشان می دهد که تیم با برنامه۹ بسته نشده. هر دلالی ، بازیکن خودش را جا داده و باعث شده بازیکنی مثل من که در تمام بازی های ذوب بازی کرده بیرون بماند.

_ یعنی خودت دلال‌ها را در باشگاه دیدی؟

آنها را که دیدم هیچ، مسئولان ذوب به من گفتند تو هم دلال داشته باش تا قرارداد ببندی.گفتند حتی اگر بخواهی به تیم دیگری هم بروی باید دلال بگیری. گفتند با دلال‌ها قرارداد ببند تا راحت تر به تیمهای دیگر منتقل بشوی. چون من با کسی کار نمی کنم و کسی را در این فوتبال ندارم اینقدر راحت سرم را بریدند. به خدا قسم در حق من اجحاف کردند. تنها به این خاطر که دلال نداشتم. ۲ ماه اسیر بازی های پلی اف ذوب بودم و به خاطر این تیم، ۲ پیشنهاد خیلی خوب لیگ برتری ام را رد کردم اما در آخر ذوب آهن اینگونه جوابم را داد.

_ با لوکا حرف نزدی؟

چرا، حرف زدم.

_ او به تو چه گفت؟

گفت اصلا من نظر ندادم. گفت یک لیست به من داده اند و چند اسم در آن نوشته اند. به من گفت در پست تو با ۲ بازیکن قرارداغد بسته اند و به همین دلیل من نمی توانم دیگر دفاع چپ بگیرم.

_ می گویند چون نیم فصل دوم و با نظر فرهاد کاظمی جذب ذوب شدی این برخورد را با تو کردند. درست است؟

فکر می کنم این موضوع هم نقش داشته. من از گوشه و کنار شنیدم بازیکنانی را که کاظمی به ذوب اورده، دیپورت کرده اند. من، علی جراح کار، علی محسن زاده و چندین و چند بازیکن دیگر. جز محسن بیاتی نیا که چون نتوانستند جایش بازیکن بگیرند و مجبور شدند قراردادش را تمدید کنند. وگرنه برای او هم بازی در آوردند تا هیچ یک از بازیکنان جذب شده توسط فرهاد کاظمی در ذوب نمانند.

_فکر می کنی دلیل عمده حضورت در لیست مازاد چه بوده؟

خودم هم نفهمیدم به خدا ولی از شواهد پیداست که لوکا نقشی در این ماجرا نداشته. باشگاه تصمیم گرفت که من نباشم. این در حالی است که ۵۰ درصد مطالباتم باقی مانده و مسئولان آن را هم نمی دهند. به من می گویند پول ندارند اما نمی دانم چطور ۲۰ درصد از قرارداد فصل جدید بازیکنان فعلی را هم داده اند.

_ پس حسابی از نوع تیم بستن مسئولان ذوب ناراحتی؟

نباید ناراحت باشم؟ بازیکنی که یک دقیقه هم بازی نکرده یا زیر ۵ بازی به میدان رفته قرارداد بسته اما من نه. نمی دانم باشگاه ذوب روی چه برنامه ای بازیکن گرفته. ۶ تا هافبک دفاعی دارند و ۱۰ مدافع. نمی دانم بر چه مبنایی با بازیکنان قرارداد بسته اند. تازه ما چند بازیکن زیر ۲۳ سال خوب هم داشتیم که همه آنها را رد کرده اند و چند بازیکن جدید جایشان آورده اند. اینها ناراحت کننده نیست؟

_ سر حرفهایت می مانی؟

چرا نمانم؟ حرفهایی که زدم همه مستند است. خیلی چیزها دارم که بتواند حرفهایم را ثابت کند. تا الان هم نه مصاحبه ای علیه باشگاه انجام داده بودم و نه حرفی زده بودم. افرادی که با من این کار را انجام دادند به خدا واگذار می کنم . اگر هم ظرف روزهای آینده جوابم را ندهند و قرارداد سال گذشته ام را پرداخت نکنند از طریق شکایت به کمیته انضباطی ، پیگیر طلبم خواهم بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,009
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,198
  • بازدید ماه : 20,458
  • بازدید سال : 73,608
  • بازدید کلی : 3,092,078
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.